درباره املاک صنعتی فتح | سوله تاپ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درباره املاک صنعتی فتح | سوله تاپ
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1399
بازدید : 272
نویسنده : کاربر

به دلیل اینکه چند نفر از دوستان و عزیزان در خصوص املاک صنعتی معتبر که بتوانند کاملا به کارشان اطمینان داشته باشند سوال پرسیده بودند که به کجا برای خرید یا اجاره سوله به کجا مراجعه کنند که یک مطلبی در خبرگزاری ایسنا مشاهده نمودم که خوب است این دوستان هم مطالعه نمایند :

درباره املاک صنعتی فتح ( سوله تاپ )


املاک صنعتی فتح (سوله تاپ) یکی ازاملاک های صنعتی فعال با سابقه حدود ۳۰ سال در حوزه خرید و فروش واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام سوله تاپ، رحمان علی‌نژاد مدیر موسسه و املاک صنعتی فتح از پیشتازان طرح خرید و فروش واحدهای صنعتی در کشور ما است که در جهت تسهیل خرید و فروش در این بازار گام های مثبتی برداشته و اکنون نیز در اندیشه ارتقای سطح کیفیت و توسعه این امر در فضای مجازی علی الخصوص وب سایت سوله تاپ است. گفت‌وگویی که در زیر می‌خوانید، در این باره است:

در مورد سایت سوله تاپ ( soletop.ir ) و امکانات آن توضیح دهید؟

سوله تاپ به خریداران امکان می‌دهد تا بدون مراجعه به آژانس املاک و بازدید موقعیت ملک با مراجعه به سایت از مشخصات واحد صنعتی مطلع شوند و با دیدن تصاویر متنوع از امکانات درونی و همچنین از طریق سایت google earth از موقعیت مکانی واحد صنعتی مطلع شوند.

همچنین خریداری که مثلا قصد خرید سوله و یا اجاره سوله را دارد می تواند با مراجعه به سوله تاپ اطلاعات جزئی در مورد قیمت ملک و متراژ آن به دست بیاورد و از این‌رو قیمت املاک صنعتی را در موقعیت مشابه بررسی کند.

 

این‌کار چه مزایا و معایبی دارد؟

رقابت در تمام حرفه‌ها اکنون حرف اول را می‌زند مثلا اگر بخواهیم در همین حوزه فعالیت املاک صنعتی از همکاران خوبمان نامی برده باشیم می‌توان به سوله چی، سوله، ایران کارخانه و یا کارخونه اشاره کرد اما هیچکدام به اندازه سوله تاپ محبوبیت ندارند زیرا زیرمجموعه املاک صنعتی فتح است که حدود ۳۰ سال است که بطور مستمر به صنعتگران و بازرگانان کشور خدمات مطلوب ارائه می دهد.

استفاده از فضای مجازی و اینترنت مخصوصا در این شرایط که یک سال از شیوع ویروس کرونا می گذرد و به واسطه آن برخی از کسب و کارها تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند می تواند کمک زیادی به فعالان عرصه تولید ، صنعت و خدمات کند مثلا در مواقع بیکاری و یا هنگام استراحت در منزل، موارد متعددی از خرید و فروش سوله یا رهن و اجاره سوله و سایر املاک موارد متعدد املاک صنعتی مثل سوله یا کارخانه را در سایت سوله تاپ ببینند و در صورت مطابقت سوله یا کارخانه مورد نظر با شرایط مالی آنها برای بازدید از محل اقدام نمایند.

همچنین در این سایت امکان مقایسه واحدهای صنعتی مختلف و قیمت‌ها فراهم شده است. در این‌صورت فروشندگان می‌توانند با بررسی واحدهای صنعتی، واحد صنعتی خود را قیمت‌گذاری کنند. در این سایت برای کاربران این امکان فراهم شده است تا اطلاعات جزئی متراژ سوله، انبار و بخش اداری، نوع نما و امکانات در اختیار آنها قرار گیرد.

استفاده از اینترنت به ما این امکان را می‌دهد تا به خریداران و فروشندگان بیشتری سرویس دهیم، از آن جایی که بیشتر مراجعه‌کنندگان به املاک، صنعتگرانی هستند که زمان برایشان بسیار مهم است می‌توانند در زمان کمتر از یک ساعت ۲۰ مورد را ‌ببیند.

ایجاد سایت سوله تاپ چه سودی برای املاک صنعتی فتح دارد؟

مشاورین املاک که در املاک صنعتی فتح مشغول به فعالیت هستند در بهترین شرایط با توجه به خارج از شهر بودن املاک صنعتی می‌توانند ۵ مورد را به خریداران نشان دهند اما در این صورت وقت مشاورین املاک آزادتر است.

شما در چه محدوده جغرافیایی فعالیت می‌کنید؟

سایت سوله تاپ در کل ایران به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند، اما بیشتر فعالیت‌ها در محدوده های جاده مخصوص تهران کرج (لشگری) ، جاده قدیم تهران کرج (فتح) و کلیه شهرک های صنعتی تهران و حومه است.

 

نظر شما درباره پروانه تخصصی برای مشاوران املاک چیست؟

مشاوران املاک مانند بدن انسان هستند که با رشد بیشتر قسمتی از آن فرد عقب افتاده می‌شود. از این رو سازماندهی آن باید هم‌جهت و همراستا صورت گیرد تا مبادا قسمتی بیشتر رشد و بخشی عقب بماند.ایجاد مراکز حل اختلاف یکی از برنامه‌های سازماندهی مشاوران املاک بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

ما به عنوان مشاوران املاک از این همکاری و همیاری سازمان‌های دیگر استقبال می‌کنیم، اما زمانی که به عنوان یک مشاور املاک به اداره ثبت و اسناد رسمی کشور مراجعه می‌کنیم تا قبل از معامله سند را استعلام و سپس جهت معامله آن اقدام کنیم.

متاسفانه به ما پاسخی داده نمی‌شود. در صورتی که با ایجاد امکانات استعلام اسناد ملکی تا حدود زیادی می‌توان از حجم شکایات واصله در مراکز حل اختلاف اتحادیه و پرونده‌های واصله به مرکز قضایی کاست.

متاسفانه عدم همکاری فقط به سازمان ثبت اسناد کشور نیست، بلکه عدم همکاری بانک‌ها باعث ایجاد پرونده‌هایی در مراکز حل اختلاف شده است، این در حالی است که با همکاری شعب بانک‌ها با مشاوران املاک دیگر به اختلافاتی از این دسته برخورد نمی‌کنیم.

در بین مردم مساله‌ای حاکم است که مشاوران املاک در افزایش قیمت‌ها نقش دارند، نظر شما چیست؟

برخی از دوستان کم‌لطفی می‌کنند و می‌گویند مشاوران املاک باعث افزایش قیمت‌ها هستند، ولی ما مشاورین املاک به هیچ عنوان دوست نداریم که گرانی بر بازار خرید و فروش ملک حاکم شود، زیرا باعث رکود و سپس باعث کاهش میزان معامله می‌شود که در گام اول به ضرر خود ما است.

همیشه ارائه قیمت‌های متنوع برای یک ملک از سوی مشاوران و آژانس‌های مختلف مساله‌ساز بوده است.پس مشاوری که قیمت کمتر به خریدار ارائه می‌دهد در کارش موفق است، زیرا تمام تخفیفات لازم را از فروشنده گرفته و قیمت نهایی را اعلام کرده است و همچنین مشاور املاکی که قیمت کمتری به فروشنده می‌دهد، تمام تخفیفات آن را لحاظ کرده است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: